3.3.2016 1 komentář
3b4732383828fdfb333a5e9c2090b0321f071d32_medium
POZOR!

Nepřehlédněte a čtěte!
Hráči a hráčky,

dovolujeme si Vás upozornit na úpravu pravidel.
Dodatky byly provedeny na základě Vašich podnětů. Jejich smyslem je zpřesnění pravidel, kterými se naše společné fungování v lize řídí. Tím se také výrazně ulehčí řešení případných sporných situací.

Hlavním bodem je úprava v sekci „Povinnosti hráče“, která se vztahuje k termínům zápasů, jejich rušení a překládání.
Nové znění dodatku upravuje odpovědnost hráčů a konkrétní časové lhůty.
Plné znění bodu:

„Hráč má možnost kontaktovat spoluhráče za účelem změny hracího termínu. Žádat o změnu termínu lze podat výhradně prostřednictvím funkce "změna termínu" v hráčských profilech! V případě rušení primární rezervace méně než 48 hodin předem, bude udělena Pokuta a Černý puntík. Hráč rušící původní nebo oběma hráči již potvrzený termín, má povinnost navrhnout do 2 dnů termín náhradní. Pokud nedojde ke shodě, jsou oba hráči povinni akceptovat termín primární rezervace. V případě neodehrání zápasu do konce hracího kola, může být hráči rušícímu termín zápasu udělen záporný výsledek SC:3.“

Zejména upozorňujeme na neměnící se lhůtu řádného rušení/přeložení termínu zápasu, dle původního rozpisu vygenerovaném správcem ligy. Ta činí minimálně 2 dny před termínem v rozpise. Na základě množícím se upozorněním a stížnostem sportovních center, tak bude striktně dodržován systém udělování Pokut a Černých puntíků.

K udělení Pokuty a Černého puntíku dochází v mnoha případech tím, že zadáváte výsledek zápasu dříve, než je termín zadaný ve Vašich zápasech. V takovém případě nedojde ke zrušení primární rezervace ve sportovním centru!
Nejprve zadejte do systému nový termín zápsau a následně zadejte výsledek

Důvodem je domlouvání zápasů mimo aplikaci OSL!
Termíny zápasů domluvené prostřednictvím SMS, emailu nebo telefonicky nelze ověřit. Jejich případné reklamace a stížnosti nemohou být a nebudou akceptovány.
Jediný řádný způsob je vždy zadání do systému prostřednictvím funkce „Zrušení termínu“ a „Žádost o nový termín“.

Veškeré výše uvedené kroky vedou ke zlepšení herní morálky a zajištění korektních vztahů mezi OSTRAVSKOU SQUASHOVOU LIGOU a provozovateli squashových center.

Děkujeme za Váš aktivní přístup!

S přátelským pozdravem „Hej rup!“ se s Vámi loučíme! :)

Market Badalová & Vojta Vlček

Komentáře (1)

A9ee65f3d64138294731ce387bb7455ae8d4d6f7_small

Ludvík Pavel Úterý 08. Březen 2016 11:07

Zdravím. V textu mi chybí informace, od jakého data je Aktualizace pravidel platná. Také bych si rád vyjasnil větu "Hráč rušící původní nebo oběma hráči již potvrzený termín, má povinnost navrhnout do 2 dnů termín náhradní." Je s nedodržením této povinnosti svázána nějaká penalizace? Pokud není, je to myslím apel ryze formální. Pokud se s nějakou penalizací počítá, způsobí to podle mě docela nezdravé a mimokurtové konflikty mezi hráči :)


K přídání komentáře musíte být přihlášen.